2 Aralık 2017 Cumartesi

Kuroshitsuji / Kara Kahya -1.Cilt- Manga İncelemesi

  Kitaplıkta daha mayıs ayındaki fuardan kalma okunmamış kitaplar dururken gözüm hep yeni kitaplardaydı. Bilin bakalım ne yaptım? Evet evet, daha çok kitap aldım. Eh,hayaller bahanesiyle manga masrafı da yapmaya başlamış oldum.
  Hazır elimde bir kaç manga birikmişken yorumlarını yapayım dedim. Veee bu yazıda en sevdiğim mangalardan biri olan ''Kuroshitsuji'' 'yi yorumlamaya karar verdim.

Manga Adı: Kuroshitsuji / Kara Kahya 
Türü: Shounen,Fantastik,Tarihi,Aksiyon,Doğaüstü Güçler,Komedi,Şeytanlar
Bölüm Sayısı: 134,devam ediyor --ilk ciltte 4 bölüm bulunuyor--
Konu:
''  Victoria döneminde İngiltere’nin en asil ailelerinden biri olan Phantomhive’lar bir yangın sırasında hayatlarını kaybederler.
Yangının ardından kaybolan Phantomhive’ların tek oğlu 12 yaşındaki Ciel Phantomhive; yanında Sebastian Michaelis adlı her konuda mükemmel bilgiye, terbiyeye ve yeteneğe sahip olan bir hizmetkarla birlikte 2 yıl sonra aniden ortaya çıkarak tüm malvarlıklarının ve işlerinin yönetimini devralır. Bir yandan da Sebastian’la birlikte, Kraliçe Victoria’nın ilgilenmesini istediği Londra’daki gizli davaları çözmektedir ''

  -Çizer Yana Toboso'ya göre siyah görünenden daha fazla anlama sahip bir renk,sanırım bu yüzden kahya Sebastian siyahla özdeşleştirilmiş.-
  Her yönüyle mükemmel olan bu kara kahya ,İngiltere'nin önde gelen oyuncak şirketi ve koca malikaneye sahip, yaşıtlarından oldukça farklı küçük bir çocuğa hizmet ediyor.

 İlk bölümde bu kahyanın yaptıklarını sıradan görebilirsiniz,sonuçta anime evreninde,her şey abartılı olur -!-.Ancaaak birazcık ciddileşince kesinlikle bu adam bir ''şeytan'' diyorsunuz -öhö öhöhö-
 -Her ''normal'' bir kahyanın yapamayacağı bir iş yaptığında söylediği '' Ben Phantomhive ailesinin kahyasıyım,bu kadarını da yapamayacaksam nasıl olacak?'' repliği benim sinirlerimi bozsa da yetenekli işte ne yapalım , o kadarını da desin.-

Ciel Phantomhive
  Phantomhive ailesinden olan Ciel ise  normal çocuklardan farklı olarak bazı sorumluluklara sahip,iş görüşmeleri yapmak gibi.Sadece bu olsa iyi,''Kraliçe'nin Bekçi Köpeği'' olarak İngiltere'deki gizli davalarla da ilgileniyor.Ciel'in tek eğlencesi ise oynadığı bir takım oyunlar -sinir bozucu derecede mükemmel olan kahyası Sebastian da bu oyunlara dahil-.

  Küçük bir çocuğun koca insanların yapamadıklarını yapması,bu şirketi bu kadar geliştirebilmesinden  şüphe eden bir takım düşmanları da bulunuyor dolayısıyla.İşte ilk cildin son iki bölümünde bununla ilgili olaylar oluyor.

  Ciel, İngiltere'ye mal satmak için gelen yabancı uyruklu mafyayla ters düşüyor ve kaçırılıyor. Efendisini kurtarmak için yola çıkan Sebastian, asıl marifetlerini sergilerken sıradan bir kahya olmadığını da kanıtlamış oluyor. Mafyayla mücadelenin sonunda ise kahya ve efendinin asıl hikayesini öğrenmeye başlıyoruz.


7 yorum:

  1. Tee geçen sene fuardan aldığım kitaplar dururken ben de gittim yeni kitaplar aldım. Gözüm hep yenilerde. :D Ve Kuroshitsuji için şuraya bir kalp bırakmak istiyorum. İlk cildin çıkacağı haberininalmadan bir gün önce keşke bizde de çıksa demiştim. Başka şey istesem olurmuş. Alıp elimde okuyabilmek ayrı güzeldi. Hemencecik güncele gelirler umarım. ^^ Bu yazı için de ellerine sağlık. Okuyan başka birilerinin olduğunu görmek güzel. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öhö öhö ,yeni kitap fuarı da yaklaşıyor ve hala elimdekiler bitmiyor,yenilerini almaya devam.Kitapçıya girip hevesle kitaplara baktıktan sonra evdekileri hatırlayıp birazcık üzülüyorum.
      Güzel bir tesadüf olmuş,ben duyduğumda çıldırmıştım,şu saçma saçma bağırma ve garip hareketler yani.
      Ya güncele gelmeleri uzun sürer gibi geliyor çünkü ayda 1 cilt çıkarıyorlar gereklişeylerde ,ve manga orijinali devam ediyor.
      Bir deeee senin alıp okumana çok sevindim.Hani pek okuyan olmaz diye düşünmüştüm bir Naruto olmadığı için ama başka okuyanları bulunca çok seviniyorum:D

      Sil
  2. Kaç cilt türkçeye çevirildi biliyor musunuz? Türkçesini satın almak istiyorum da :)

    YanıtlaSil
  3. Şuan sadece 1. Cilt yayınlanmış, D&r web sitesinden bakabilirsiniz

    YanıtlaSil
  4. Yanıtlar
    1. 20 küsür sanırım ,tam bilmiyorum. 3. cilt Gereklişeyler'de şuan satılıyor.

      Sil

Tasarım: Moka